Balandžio 24 d. VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūra pasirašė dvi projektų finansavimo ir administravimo sutartis su Valstybiniu turizmo departamentu (VTD) prie Ūkio ministerijos.
„Jau veikiančią, inovatyvią ir naują svetainę „lithuania.travel“ norime dar labiau patobulinti, papildyti naujomis funkcijomis,“ – pasirašydama sutartį pasakojo VTD direktorė Raimonda Balnienė.
Turizmo departamentas įgyvendindamas projektą, kuriam iš ES Struktūrinių fondų skiriama 445 tūkst. Lt, nori palaikyti ir naujomis funkcijomis papildyti interneto svetainę , svetainės paiešką paieškų sistemose padaryti galimą penkiomis kalbomis: lietuvių, lenkų, rusų, anglų, vokiečių bei tęsti komunikaciją socialiniuose tinkluose.
Antrojo projekto įgyvendinimo metu bus siekiama skatinti atvykstamąjį turizmą, šiam projektui skiriama 4 mln. Lt paramos suma iš ES fondų.
Nacionalinėje turizmo plėtros 2007–2013 m. programoje nurodyta viena iš turizmo sektoriaus plėtros silpnybių – nepakankama turizmo informacijos sklaida ir rinkodara, grėsmių – nesugebėjimas sukurti patrauklų Lietuvos turizmo įvaizdį.
Nors jau dabar Lietuva po truputi skverbiasi į užsienio leidinių mėgstamiausių turizmo taškų sąrašus, „Lonely planet“ Lietuvą apibūdina kaip vieną iš geriausiai paslėptų Europos lobių, šią savaitę dar viename angliškame laikraštyje rašoma, jog anglų kelionės į Lietuvą išaugo 18 proc.
Projekto metu, viskas ką Lietuva gali pasiūlyti užsienio turistui bus pristatoma: Vokietijoje, Rusijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Didžiojoje Britanijoje, Šiaurės Airijoje, Prancūzijoje, Italijoje, Ispanijoje.
„Bendradarbiausime su tarptautinėmis viešųjų ryšių kompanijomis esančiomis būtent tikslinės rinkos šalyse, taigi tikimės tikrai profesionalaus ir sėkmingo atstovavimo,“ – kalbėjo p. Balnienė.
Planuojama panaudojant kompleksines rinkodaros priemones organizuoti turizmo skatinimo renginius, pritraukti daugiau vartotojų, kurie naudotųsi elektroninėje erdvėje esančia informacija, supažindinti turistus su Lietuva įgyvendinant reklaminius projektus, bendradarbiaujant su verslo atstovais ir žiniasklaida, dalyvaujant parodose ir kituose turizmo skatinimo renginiuose užsienio keliautojus sudominti visomis Lietuvos turizmo galimybėmis.