A.Patackas. Atviras laiškas Viktorui Diawarai (92)

Vasario 16-osios eitynės kaune | Alkas.lt, V.Kašinsko nuotr.

Vasario 16-osios eitynės kaune | Alkas.lt, V.Kašinsko nuotr.

Šeštadienį Vasario 16-ąją Kaune vyksiančias prieštaringai vertinamas eitynes stebės ir grupė atvykėlių iš JAV ir Izraelio. Ketina pasirodyti ir visame pasaulyje žinomas, paskutiniu nacių medžiotoju tituluojamas Efraimas Zuroffas. Kaune taip pat laukiama gausaus būrio užsienio žurnalistų (iš delfi.lt).

Globalistinės sutemos virš Lietuvos tirštėja, jos jau temdo šviesiąsias mūsų šventes, Vasario 16-ją ir Kovo 11-ją, kadaise buvusias atgaiva laisvės ištroškusioms sieloms. Jungtinės globalistų, pseudoantinacių ir panašios pajėgos, prisikvietę užsienio žurnalistų, ruošiasi sugadinti Vasario 16-sios šventinę jaunimo eiseną Kaune, kuri vyksta jau penktus metus, ir kuriai Kauno valdžia neabejodama duoda leidimus, nes šie renginiai atitinka visus demokratijos ir šiaip padoraus elgesio reikalavimus.

Turiu pasiūlymą – kviečiame šiame renginyje dalyvauti Viktorą Diawarą. Jaunimui jo pristatinėti nereikia, o vyresniesiems primename, kad Viktoras Diawara yra populiarus  dainininkas ir prodiuseris. Gimė 1978 m. vasario 13 d. Vilniuje, augo Afrikos žemyne -Malyje, vėliau gyveno Vokietijoje ir Airijoje, o dabar gyvena Lietuvoje. Jo motina yra lietuvė, o tėvas – afrikietis rašytojas. Kadangi Malyje vyksta karas, jis norėtų savo tėvus apgyvendinti Lietuvoje. LNK politinių debatų laidoje „Diagnozė: valdžia“ dalyvavęs Viktoras Diawara sakė, kad yra lietuvis, tačiau kitiems lietuviams į tokį nepanašus. Muzikantas teigė manantis, kad per patriotinių pažiūrų atstovų eitynes jam gali grėsti pavojus, todėl tokių renginių vengia. Kai kurie patriotais save vadinantys skustagalviai jo nelaiko lietuviu ir kelia grėsmę. Tokia pat grėsmė iškiltų ir jo šeimai, jei ji apsigyventų Lietuvoje. Ypač jį skaudina interneto komentarai apie jo motiną – „… taip kalbama apie mano motiną, kuri, būdama lietuvė, užaugino savo vaikus lietuviškai, išsiuntė į lietuvišką gimnaziją (Vasario 16-sios gimnaziją Vokietijoje), su mumis tik lietuviškai kalbėjo. Mane įskaudino tokios kalbos. Mano tėvai yra kultūros žmonės. Mama – režisierė, tėvas – rašytojas. Motina yra Lietuvos garbės konsulė vakarų Afrikoje. Čia, Lietuvoje, ir yra mano namai, aš čia gimiau, čia gimė mano vaikai (Viktoras Diawara yra susituokęs su Živile Slivinskaite), mes esame Lietuvos Respublikos piliečiai“.

Gerbiamas Viktorai, tu esi tikresnis lietuvis už kokį nors budulį, kurio tėvai yra etniniai lietuviai, bet kuris gali pasakyti „dėjau ant tos Lietuvos“. Nes tautybė yra ne tik rasės ir kraujo, bet ir apsisprendimo pasekmė. Kaip ir žmogus, tauta turi dvasią ir kūną. Kaip ir žmogaus atveju, dvasia turi vyrauti kūnui. Tas yra lietuvis, kuris visa savo būtimi jaučia tautos dvasią ir esti jai ištikimas. Tai nereiškia, kad kūnas yra nuvertinamas, bet jo sandoroje su dvasia būtent dvasinis pradas yra lemiantis. Be abejo, mišri santuoka yra iššūkis tautiškumui, bet viską lemia apsisprendimas. Esi gerbtinas už tai, kad apsisprendei už lietuvybę, padedamas šeimos ir ypač Tavo motinos, bet lygiai taip būtum gerbtinas, jei būtum apsisprendęs už Tavo tėvo tautybę. Kosmopolitinis variantas, kai, nepajėgiant apsispręsti, pasirenkama būti „niekatruoju”, būtų buvusi blogiausia išeitis.

Tad, reikšdami Tau pagarbą, kviečiame dalyvauti Vasario 16-sios eitynėse Kaune, kurios prasidės 14 val. vietovėje simbolišku pavadinimu – Ramybės parke. Apsaugą nuo provokacijų garantuojame. Parodykime pasauliui, draugams ir nedraugams, kad esame ori ir garbinga tauta.

Kategorijos: Kultūra, Lietuvos kelias, Nuomonių ratas, Pilietinė visuomenė, Šventės, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , , , , , , , , .

92 komentarai

  1. Chachacha:

    Manau kad Patackas vilioja Diawara kad tas ateitu ir Patackas turėtų progą į jį paleisti stiklinę, ar gal net ką nors pavojingesnio.

    • Atsakau.:

      Tu kremlinis tu KGB-is ir nematau tavo spalvos, nemarau tavo mordos, bet tave tokiu tiesiai šviesiai vadinu, nes tai TAVO LŪPOMIS KALBA KREMLIUS, TAVO LŪPOMIS KALBA KGB ar jų vaikelis, tavo lūpomis kalba LENKŲ KRAŠTO “LENKAS”. nes ten važinėjant ir paklausus kur čia pasienis, man buvo atsakyta – NA SOBAČNOM JAZIKE NEPONIMAYU. Bandžiau išlipt iš mašinos ir duot į galvą tam blusiui… žmona laikė …rėkė ir neleido. Kai tas toliau nuo mašinos nuėjo – pamačiau, kad kelnės nuo klyno iki kelių ŠLAPIOS… tada ir prisiminęs patarlę sustojau, kuri sako – nekišk į šūdą rankų, šiuo atveju – nekišk į apsimyžusį, apygirtį, o gal ir narkotikų prisivariusį ar tai lenką ar tai bulbešką dar vadinamą tuteiušą. Ot tokia LENKŲ KRAŠTE “demokratija”. O tomaševskis ir tomaševskininkai tautai aiškina, kad pas juos saugu, kad jie tolerantiški, kad jie neužgaulioja LIETUVIŲ šiam krašte. Tai MELAS ir dar karą MELAS – jie OKUPAVO mūsų kraštą ir elgiasi dabar KAIP TIKRI OKUPANTAI. Ir dar – gal ponas tomaševskis mano, kad irgi Suvalkai ir Augustavas yra SUWALKI ir AUGUSTOW? Čia neokupavo, bet taip pat anglijos kalnų kazoko PERDUOTĄ VOGTĄ KRAŠTĄ RAMIA SĄŽINE PASIĖMĖ, tačiau jei žinai, kad duoda VOGTĄ DAIGTĄ – tai KRIKŠČIONIS TO DAIGTO NEIMA.

      • lyvis:

        Žmogus labai nuoširdžiai pasipasakojo. Ir tas lenko pasakymas NA SOBAČNOM JAZIKE NEPONIMAYU būtų šuns kalboje nesuprantu. Mitologiškai lenkai save pasmerkė žūčiai šito jie net nežinodami taip sakydami. Sugretinus horoskopus su zodiakais šuo yra vandenis, o vandenis tai dvasinis vadovas. Jogaila ir būvo dvasinis vadovas. Tai būvo lenkų aukso amžius, kada jie pasikvietė Jogailą. Tai labai geras ir vertingas pasakymas ir jį reikia priimti teigiamai. Nes lenkai dabar šuns – vandenio dvasinio vadovo prasmę perteikia mums lietuviams t y istoriškai grąžina savininkui. Į šitokį pasakymą lenkui reikia atsakyti ramiai ir su pasitenkinimu šudra, tai žmonės, tauta, kuriu yra labai stipriai apribotos teisės, kalinių lygio teisės. lyvis

    • Lamatas:

      nesuprantu ,kodėl žmonės taip lengvai puola savo ribotumą parodyti.Būtum patylėjęs ,tikrai protingesnis būtum atrodęs.Ir visiškai nejuokinga.

    • Emilija:

      Geriausia tokius “chachus….” apeiti, ignoruoti, kažkaip nejudinti…. gal išsikvėps, o su gerb. A. Patacko išsakyta pozicija tikrai sutinku ir gerbiu

    • Niekados p. Patackas taip nepasielgs su V. Diawara, o kad stiklinę paleido į Paleckį, tai padarė labai teisingai.

      • tikras lietuvis:

        A.Patackas atvejyje su A.Paleckiu pasielgė blogai.
        Šiuo atveju jis pasielgė labai gerai, todėl privalome jį pagirti ir palaikyti.
        O kas buvo, tas, gal būt, nebepasikartos – netgi nusikaltimą padariusiems nėra be galo be krašto prikaišiojama tai ką jie padarė blogai ir už tai buvo papeikti, nubausti ir t.t.

  2. Aurimas Guoga:

    Visi tie “patriotinių” renginių organizatoriai niekaip negali suprasti, kad jei jų gretose žygiuoja nors keli neonaciai, tai jų eisena jau neonacinė.
    Vokiečiai, kai nutaria pražygiuoti neonaciai, kartu su jais neina, o stovi šalia ir mėto į juos supuvusius obuolius.

  3. Gintautė:

    Šaunios šventės, lietuvaičiai!

  4. p.s.:

    Gerbiamas Viktorai Diawara, tu esi tikresnis lietuvis už A.Bumblauską.

  5. Kęstutis:

    Algirdai, tuo pačiu nusiųskite Čekučiui prašymą ar reikalavimą, kad jis nedalyvautų vasario 16 ir kovo 11 dienos renginiuose. Priminsiu. LNK laidoje, kurioje dalyvavo Diavara ir Čekutis, vedančiosios buvo užduotas klausimas – ar iškviestumėtę policiją, jei pamatytumėte mušamą kitatautį – Čekutis atsakė – NE. Jei nebus Čekučio atsiprašymo už klaidą ar doro paaiškinimo – ką jis turėjo omeny sakydamas NE – jis man ne draugas ir bendruose renginiuose nedalyvausiu…

  6. V.V:

    Tai kad pats Diavara prieš kelias dienas teige kad yra kosmopolitas.
    „Aš jaučiuosi kosmopolitas. Kai kuriems žmonėms tai atrodo ne kaip vertybė, o kaip blogis. Jie mano, kad tokie žmonės negali mylėti savo tėvynės, neturi vertybinių pamatų. Aš laikausi kitos nuomonės“, – dėstė V. Diawara
    http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/vdiawara-gaila-kad-keli-skustagalviai-gadina-kovo-11-osios-svente.d?id=60642507#ixzz2KxLAo45c
    Visgi manau kad Diawara tik vienas is provokatorių, kuriem reikia apšmeižti Vasario 16 bei Kovo 11 eitynes bei jų dalyvius.

    • uK xulK nalK:

      Joks, save laikantis lietuviu individas neleistu savo pavardės rašyti ne lietuviškais simboliais, nes toks rašymas prieštarauja LR įstatymams ir LR Konstitucijai. Vienok hibridas ir yra hibridas, ir tai aiškiausiai matosi išvaizdoje ir elgesyje. Tai vadinasi “atkreipk į mane dėmėsį” o jei ne, tai “dėmesį atkreipsiu aš pats”. Galima būtu daug apie tą ČMO ( человек мешающий обществу) rašyti, bet tiesiog gaila laiko….

      • tikras lietuvis:

        Gerai išaiškinai kas yra čmo. 🙂
        Берем на вооружение. 🙂

        • uK xulK nalK:

          Alkas dažnai trinakomentarus kur kokį čmošniką pavadinu ČMO, todėl ir parašiau, ką reiškią ČMO. Panašiai yra su BOMŽU, BOMŽ, tai reiškia “без определённого места жительства”, be to šis terminas tinka ne tik degradams ir valkatoms, tinka ir nuolatos migruojantiems kosmopolitams….

          ČMO ir BOMŽ nėra keiksmažodžiai ir nėra žeminantys ar įžeidžiantys kokį tai asmenį ar asmenų grupę žodžių junginiai…todėl tikiuosi, kad Alkas daugiau netrins žinučių kuriose yra šie trumpiniai….

  7. duonius:

    Galiu tik įsivaizduoti, kiek bus bandymų sukompromituoti renginį. Juk “svečiai” ne veltui atvyksta iš užsienio. Įdomu, kas juos čia kvietė ir kam jie čia reikalingi? Matomai jie sau leidžia įsijausti į ganytojų vaidmenį ir prižiūrėt tas aveles. Taigi visiems dalyvausiantiems patariu būti budriems ir nesivelti į provokacijas, o atvirkščiai, jei kas ims rėkt ant žydų ar lenkų, sučiupkite ir policijai priduokite, nes tautiškumas, tai nėra neapykanta kitoms tautoms. Tai yra meilė savo tautai. O mylėt, kaip žinia nieks nedraudžia.

  8. Griežtas:

    Labai protingas A.Patacko ėjimas.
    Pagarba.

  9. Kemblys:

    Algirdas Patackas:
    “nacių, tituluojamas, Globalistinės, globalistų, pseudoantinacių, demokratijos, populiarus, prodiuseris, politinių debatų, patriotinių, interneto komentarai, etniniai, Kosmopolitinis variantas, simbolišku, provokacijų garantuojame..”

    Niektauzos jūs visi – svetimžodžiais apšašę 🙂

    • uK xulK nalK:

      Žmogau, ar gali tuos svetimžodžius užrašyti nesvetimžodžiais, kad mokytumėmės kalbėti ir rašyti Lietuviškai. Ar gali? Nes tamsta tik rodai negeroves, o kaip reikia teisingai kalbėti – nutyli. Tad arba neberašyk čia aplamai, arba rašyk ir šalia parašyk teisingai.

      PRADEDAME:

      nacių –
      tituluojamas –
      globalistinės –
      globalistų –
      pseudoantinacių –
      demokratijos –
      populiarus –
      prodiuseris –
      politinių debatų –
      patriotinių –
      interneto komentarai –
      etniniai –
      Kosmopolitinis variantas –
      simbolišku –
      provokacijų garantuojame –

    • Nepolitikas:

      Visiškai pritariu, Patackui „krantai“… Kaip gali normalus Lietuvos pilietis, kad apginti savo teises ir laisves, prašyti pagalbos afrikietį, kuris jam yra „tikresnis lietuvis už kokį nors budulį, kurio tėvai yra etniniai lietuviai, bet kuris gali pasakyti „dėjau ant tos Lietuvos“? Sūnus, ar dukra , susipykus su motina gali pasakyti, bet ką, bet jį jiems vis tiek – mama. Taip ir šio atvejų. Tik toks idiotas kaip Patackas, gali tvirtinti kitaip. Man Labai patiko LR Konstitucijos (1938 m.) tvirtinimas: „Pilietybė įgyjama gimimu, jungtuvėmis ar kitokiu šeiminiu ryšiu, taip pat jos optavimu arba jos atgavimu. Pilietis gali netekti Lietuvos pilietybės, jeigu jis bent dvejus metus negyvena Lietuvos Valstybėje ir yra nutrūkęs ryšius su Lietuvos gyvenimu.“

  10. Vilmantas Rutkauskas:

    Graži ir prasminga šventė, gražūs ir prasmingi užsienin dar neišvažiavę šventės dalyviai. Tik štai atsiranda toks kažin koks patackas, kuris, stumdydamas žmones it šach-mat, save susireikšminęs, visada dantis sukandęs lendantis eiti ir sėdėti pirmose eilėse (būtinai pasirodant save), žaidžia skausmuose kenčiančios tautos teologiją. Žodžiu, darausi išvadą, kad eisenos gale einantys “privalo” taipogi dejuoti, arba keiktis – viens iš dviejų.
    CHA

  11. Audronė:

    Gerb.Patacką puola nemokantys lietuviškai rašyti be klaidų.Ką tai galėtų reikšti ir ką jie rytoj ten darys?Manau,kad to aiškinti niekam nereikia.

  12. Galindas:

    Reikia nešti plakatą su užrašu: Lietuva valdant tautininkams (nacionalams-lotyniškai) pirmoji pasaulyje 1934 m. nuteisė nacius”.
    Nacionalinis radijas ir Žinių radijas ant tautininkų vartoja terminą: nacionalistai, nacionalizmas. Tai yra komunistų sugalvoti pavadinimai ir tai mane įžeidžia. Ypač Nacionaliniam radijui tai netinka, kurį išlaiko mūsų Tautiečiai iš savo mokesčių.

    • tikras lietuvis:

      Teisingai – būkime tautininkai ir bus viskas OK.
      Dėl užrašų.
      Reikia nešti užrašą “Lietuvis yra komandos, kuri vadinasi Lietuva, narys”.
      Ir kada prie to užrašo prisigretins žydomasonai, tada reikia jiems kuo garsiau sukriokti: “Lietuva – TIK lietuviams!”
      Jei jie pradėtų ambų ieškoti, tai labai gerai yra jiems užduoti tokią lietuvių liaudies mįslę; sakom – spėk mįslę:
      “snukis juods, barzda ruda – kur tu matei tokį brudą? Kas?”
      Ar ne tu? 🙂
      Arba tam su barzda:
      nusiskusk barzdą (ko čia duodies kaip velnias? 🙂 ) ir būk lietuviu. 🙂

      • Lamatas:

        gal ,daug negudraujant,pakišti kacams po nosim kokius plakatėlius dėl palestiniečių teisių…nors kitaip žiūrint, kodėl tūrėtume savo šventės metu ,kam nors ką nors aiškinti.Tik jei kas ruošiasi kacams duoti interviu,geriausia ne ką aiškinti ar teisintis ,o klausinėti jų apie žydų-palestiniečių problemas,bei pateikti gerai žinomas išvadas ta tema.

        • tikras lietuvis:

          Netinka: žydai ir izraelitai nėra tas pats.
          Žydai yra sluoksnis, pragyvenantis iš manipuliacijų, bet negaminantis. Yra netgi toks pasakymas – Baltasis žydas, kuris pažymi suktumą.

          • Lamatas:

            gal ir taip ,bet negi manai ,kad suvažiavusieji kacai nėra sukti .Beje paskutinieji tyrinėjimai nustatė,kad dauguma šiuolaikinių Europos žydų, tai iš vis Kaukazo chazarai ,perėję į judėjų tikėjimą ,ir kilmės prasme neturintis su izraelitais baveik nieko bendro.O pretenzijos į kokias tai teritorijas vien išpažystamos religijos pagrindu ,tai iš vis nesamonė.Be to, tai kad lietuvių kalboje žydas reiškia bloga žmogų ,tai dar nereiškia ,kad lietuvių kalboje nėra žodžio žydas,kaip tautybės įvardijimo.Tuo labiau tai nereiškia kad tos sąvokos prieštarautu viena kitai.Su Šventėmis Tamsta.

            • tikras lietuvis:

              Tokios tautybės žydai nėra.
              Tai seniau visi manė, kad kiekvienas žmogus turi būtinai priklausyti kokiai tai tautai.
              Šiais laikais, kaip matome, didžiulės gaujos neturi tokio – tautinio bendrystės jausmo: jiems svarbiausia yra pinigas.
              Dabar supratai?
              Jei dar neaišku, tai paskaityk http://www.lndp.lt/diskusijos/
              Ten šitie dalykai yra puikiai išdiskutuoti.

              • Lamatas:

                kam man skaityti kokias tai diskusijas,juose yra tik įvairios nuomonės .LKŽ ,o tai pagrindinis dokumentas nurodantis žodžio reikšmę, aiškiai parašyta, kad žodis žydas lietuvių kalboje ,pirmiausia reiškia žydų tautybės žmogų.Kiek žydai atitinka klasikinės tautos sąmpratą,tai jau kita tema.Bet jei yra žmonės kūrie save priskiria tiems kas lietuvių kalboje reiškia žydą,vadinasi jie jais ir yra.Čia man gaunasi toks neramumas ,kodėl Tamsta ,visur kur reiškiami kokie tai kaltinimai ar nepasitenkinimai žydams ,tuoj puolat nukreipti juos ,visai kitai šio žodžio prasmei- blogiems žmonėms.Taip stengdamasi išteisinti tuos kuriems iš tikrųjų tai reiškiama….iš čia nenoruom kyla įtarimas, ar tikrai esat lietuvis ,tautybės o ne pilietybės prasme….Atleiskit ,tikrai nenoriu kelti kokių tai kaltinimų Tamstai ,bet Jūsų teiginiai tik stiprina abejonęs

    • Vilmantas Rutkauskas:

      Tai atspėk, kas yra nacanalinis patiekalas – terminų loge .

      • Amelija:

        kokius tu mokslus baigęs, Rutkauskai, kad taip darkaisi? Žodžio lietuviškai parašyt nesugebi.

        • tikras lietuvis:

          Ar tu Mosade dirbi, kad renki duomenis apie lietuviukus?

          • Lamatas:

            gal ir taip ,bet negi manai ,kad suvažiavusieji kacai nėra sukti .Beje paskutinieji tyrinėjimai nustatė,kad dauguma šiuolaikinių Europos žydų, tai iš vis Kaukazo chazarai ,perėję į judėjų tikėjimą ,ir kilmės prasme neturintis su izraelitais baveik nieko bendro.O pretenzijos į kokias tai teritorijas vien išpažystamos religijos pagrindu ,tai iš vis nesamonė.Be to, tai kad lietuvių kalboje žydas reiškia bloga žmogų ,tai dar nereiškia ,kad lietuvių kalboje nėra žodžio žydas,kaip tautybės įvardijimo.Tuo labiau tai nereiškia kad tos sąvokos prieštarautu viena kitai.Su Šventėmis Tamsta.

        • Lamatas:

          reikėtu būti nuoseklesne,nes ne taip seniai pasigarsinote, pažystanti Vilmantą vos ne nuo vaikystės….o gal melavote?

        • mintis:

          Kartais žmogus nori”daug prišnekėti apie kitą, bet tuo nepasako nieko,nes pikta valia kalbėdamas pasako tik apie save.Dėl “vargšo”,Vilmantas turi savąją dvasinę erdvę ir joje yra sau turtingas.Ten jo turtas tikrasis.Kodėl ieškoma piniginėje?

  13. Vytautas:

    Pritariu visa širdimi – neparduokime Lietuvos materialistams ir iškrypėliams.

    • Kas jie jei...?:

      Čia visi pezintys ar yra nusipiešę savo bent keturių … šešių praeities kartų geniologinį medį? Jei būtų, manau apie 95 procentai save LAIKANTYS GRYNAKRAUJAIS Lietuvisis taptų BOMŽ arba ČMO.. .siūlau pabandyti.
      Kartą atlikau su 6 Lietuvos lenkais, tai pasirodo jų NEBUVO NEI VIENO Lenko… visi sulenkinti Lietuviai arba kitaip tariant – parsidavėlių sulenkinimui karta.
      O iškrypėlius tai pirma siūlau vadint tikrais lietuviškais pavadinimais – ŠIKNAKRUŠIAIS ir ne jokiais GĖJAIS – čia Lietuva ir kalbėkim Lietuviškai, o gėjai lai randasi Amsterdamuose…. Paryžiuose, Londonuose ir kitur, tik ne Lietuvoje.

  14. senis šaltis:

    LNK laidoje Diagnozė: valdžia Čekutis man pasirodė geriau nei Diavara. Jei nebūtų rodę Čekučio veido (jei kam nepatinka pikti veidai, tai jie yra “ne tolerantiški” cha!), tai tikriausiai daugiau palaikytų Čekučio nuomonę. Ir apskritai. Jei reiktų ginti Lietuvą karo atveju, aš be klausimų labiau pasitikėčiau Čekučiu, nei tokių keletu, kaip Diavaros.

  15. uK xulK nalK:

    Čekutis normalus patriotas, diavara – čmo analfabetas, nesugebantis net normaliai išreikšti minties, tesugebantis kaip beždžionė beždžioniuoti kitus atlikėjus ir tiek, meną kiekvienas supranta savaip, o jo invazinis užsenietiškas menas yra kenksmingas lietuvybei, Kažkodėl nei Selui, nei Mikutavičiui, nei Mamontovui nereikia dainuoti angliškai ar prancūziškai ir jie kurkas didesnės asmenybės, nei diavara,..o iki Čekučio diavarai kaip beždžionei iki kvantinės fizikos, ne tas intelektas, Jei tėvai su intelektu, nereiškia, kad ir vaikai bus su intelektu. Jei būtu karas, tai diavara sėdėtu Afrikoje ir toliau barškintu savo balalaiką, o Čekutis – apkasuose ir tai patriotui yra normalu, ir net nediskutuotina.

    • Kemblys:

      “uK xulK nalK: 2013 02 16 13:39 Žmogau, ar gali tuos svetimžodžius užrašyti nesvetimžodžiais, kad mokytumėmės kalbėti ir rašyti Lietuviškai. Ar gali? Nes tamsta tik rodai negeroves, o kaip reikia teisingai kalbėti – nutyli. Tad arba neberašyk čia aplamai, arba rašyk ir šalia parašyk teisingai.”

      Nacių, tituluojamas – paskutiniu antro pasaulinio karo nusikaltėlių medžiotoju įvardinamas
      (paskutiniu nacių medžiotoju tituluojamas)

      globalistinės – Lietuvą baigia užvaldyti pasaulio turčiai (?)
      (Globalistinės sutemos virš Lietuvos tirštėja)

      globalistų, pseudoantinacių – Jungtinės pasaulio turčių, tariamų karo nusikaltėlių aiškintojų ir panašios pajėgos, (?)
      (Jungtinės globalistų, pseudoantinacių ir panašios pajėgos,)

      demokratijos – ir kuriai Kauno valdžia neabejodama duoda leidimus, nes šie renginiai atitinka visus savivaldos ir šiaip padoraus elgesio reikalavimus.
      (ir kuriai Kauno valdžia neabejodama duoda leidimus, nes šie renginiai atitinka visus demokratijos ir šiaip padoraus elgesio reikalavimus.)

      populiarus, prodiuseris – yra žinomas dainininkas ir laidų rengėjas
      (yra populiarus dainininkas ir prodiuseris.)

      politinių debatų – LNK laidoje „Diagnozė: valdžia“ dalyvavęs
      (LNK politinių debatų laidoje „Diagnozė: valdžia“ dalyvavęs)

      patriotinių – kad per atsidavusių tautai atstovų eitynes
      (kad per patriotinių pažiūrų atstovų eitynes)

      interneto komentarai – Ypač jį skaudina INTERNETO atsiliepimai apie jo motiną
      (Ypač jį skaudina interneto komentarai apie jo motiną)

      etniniai – kurio net tėvų protėviai buvo lietuviai,
      (kurio tėvai yra etniniai lietuviai,)

      Kosmopolitinis variantas – Neturinčio tautinių nuostatų atvejis, kai, nepajėgiant apsispręsti, pasirenkama būti „niekatruoju”, būtų buvusi blogiausia išeitis.
      (Kosmopolitinis variantas, kai, nepajėgiant apsispręsti, pasirenkama būti „niekatruoju”, būtų buvusi blogiausia išeitis.)

      simbolišku – vietovėje įsidėmėtinu pavadinimu – Ramybės parke.
      (vietovėje simbolišku pavadinimu – Ramybės parke.)

      provokacijų garantuojame – Apsaugą nuo išsišokimų užtikriname.
      (Apsaugą nuo provokacijų garantuojame.)

      • uK xulK nalK:

        Širdingai dėkoju, tačiau turiu pastebėti, jog “svetimžodžiai” visi kaip ir likę?…ar man tik vaidenas? Pasikeitė pačios minties, žodžių išdėstymo eiliškumas, kuris galbūt ir yra tvarkingesnis, bet ar tai jau galima vadinti svetimžodžių atsikratymu ir lietuvišku raštu?

        • Kemblys:

          Tau vaidenasi Patacko svetimžodžiai skliaustuose 🙂
          Nesugebėjau atsikratyti tik “interneto”,o “diagnozė” yra pavadinime.

          • uK xulK nalK:

            Vienok,….eisiu 250gr. padaryt, tada pabandysiu darsyk su svetimžodžiais pasikalbėt, …sunki ta kalba -lietuvių, dabar aišku, ko šūdlenkiai trydauja….

            • Vilmantas Rutkauskas:

              Šiap gers straipsnis, kaip sakė viens Pagonis, primenantis, kad nereikia savo tautos žemaičių tris kartus pardavinėti katalikams kryžininkams. Šiandien svetimieji KomarovIskiai spaudžia atsisakyti abėcėlės, sionistai Efraimas Zurofas ir Katcas draudžia švęst nepriklausomybės dieną ir patys, nekviesti čia atvykę, siunčia mus į Balbieriškį. Ir kas baisiausia, dabartiniai vadai -vytautai ir jogailos, leidžiasi ožkomis pririšami prie lenkų vežimo, žada (Butkevičius) padaryti viską, kad įtikti kitos tautybės visokiems naciams.

    • one:

      ^^^^^^^^^^
      štai šitas komentaras ir atspindi realų eisenos mentalitetą. O dar visokie bando aiškinti, neva, “ten visi draugiški”… Šlykšti publika ir tiek.

      • Kemblys:

        one, kodėl Tau lengviau reikšti mintis svetimų kalbų žodžiais, kai rašai “lietuviškai”?

        “štai šitas komentaras ir atspindi realų eisenos mentalitetą.” –
        “štai šitas atsiliepimas (pastaba) ir atspindi eisenos dalyvių mąstymo lygį?”

        Ar teisingai išverčiau į žmonišką kalbą? Ar ketini išmokti tas kalbas, kurių žodžius vartoji?

  16. Aistė:

    Pagarba A. Patackui, pritariu straipsnyje išsakytoms mintims, gerbiu V.Diawarą

    • tikras lietuvis:

      O Viktoras, deja, neatėjo – jis nėra lietuvis ir neturi čia žodžio.

      • Vilmantas Rutkauskas:

        Beje, ir pats eisenoje nebebuvai.
        Pagailėjai kelionpinigiuose dviejų Basanavičių ?

      • mintis:

        “gerbiu Diavarą”-pasigoglinkite ir pasiskaitykite visą Diavaros sukurtą dainą minėtą laidoje. , kurią dainuoja Lietuvos jaunimui,vaikams.Joje nėra nei vienos šviesios minties.Bet jis turi galimybę to nedaryti-rašyti nevulgarius žodžius:išmesti nepagarbą kitam,išmesti savanaudiškas ciniškas mintis.Ar tai padarys?Niekada nevėlu, jei supras?
        Įdomu kaip jo tėvai įvertino jo sukurtos dainos žodžius? Jie gi kultūros žmonės,taip buvo rašyta?Ar negavo barti?
        Norisi tikėti,kad bus viskas gerai ir gražu-ateityje ir mūsų vaikų “nedžiugins”atlikėjai tokiu kažkuo…
        Ačiū jaunimui už gražias eitynes.Ačiū policijai,kurios gretose taip pat matėsi daug jaunų žmonių, už kultūringai atliktą darbą.

  17. one:

    Gražus laiškas, šaunu!
    Tačiau pati šių eityniu kilmė saugu,o negarantuoja. Eitynių kilmė ne vasario 16-oji, bet tam tikros grupelės nacionalistų. Deja, bet nacionalistų blogąja prasme.

    • senis šaltis:

      Nesusilaikiau. Ar buvai tamsta vietoje? Nuotraukose dažniausiai pateiktas jaunimas. Su kariniais drabužiais. Bet mažai rodomi šventiškai nusiteikę žmonės. Užfiksuotas koks narkomanas, ar šiaip koks “brisius”. Ir išvis. Ar kokiam narkomanui ar plikiui draudžiama dalyvauti tautinėje šventėje? Niekas netrukdė ir piderastui ateiti su Lietuvos vėliava. Ir tas pati žydų bendruomenė galėjo prisijungti ir pasidžiaugti savo tėvynės nepriklausomybės diena. O tas Kacas atrodo, kaip koks BOMŽas nesikirpęs, nesiskutęs. Baisu ir prieiti. Susidaro įspūdis, kad jis ilgai nesiprausęs. Kad visas utėlėtas. Bet niekas prie jo išvaizdos nesikabino. Bet kažkodėl žmonės apsiskutę ar apsirengę, ne taip, užkliūna. Ir būtinai pabrėžiama “skustagalviai”. O Kacas neįvardinamas nei sutrium, nei karabasu barabasu, nei dar kokiomis baisybėmis.Lietuvoje pilna Lietuvos lenkų, Lietuvos žydų, Lietuvos rusų, Lietuvos kažko, bet Lietuvos lietuviai yra kažkokie nereikalingi elementai.

    • mintis:

      linkiu išlipti iš blogosios prasmės.Pačiam bus šviesiau gyventi.Šviesus požiūris keičia ir savo ir kitų gyvenimo kokybę.

  18. Klausimelis:

    Mielas Algirdai, ar jau prieme istatyma del W raides rasymo?

  19. Zilvinas:

    Idomu,o kokia Patacko tautybe?Taip rasyti gali tik kvailys, tautos ir rases priesas,globalistas,komunistas arba visiskas KATALIKAS! Kagi,sekmes naikinant musu tauta ir rase,kartu su landzbergiais,abramikienem,zingeriais,viesaitemis,zurofais ir visais Jevrosojuzo iskrypeliais…Atminkite,kad ne visiems pavergtiems lietuviams, baznycia,komunistai ir Briuselio-JAV-Izraelio liberaldermokratai,isplove tautine-rasine samone.Taigi,gerbiamas Patackai,nesiukslinkite eterio ir LIETUVOS…

  20. Kimo:

    “If one argues that “Lietuva Lietuvams (Lithuania for Lithuainians)” is a racist slogan disregarding its history then the slogan would also means that Samogitians (Zemaiciai) should leave Lithuania.” Kimo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *