A. Patackas. Liudijimas (63)

Algirdas Patackas | apzvalga.eu, M. Žilionytės nuotr.

Algirdas Patackas | apzvalga.eu, M. Žilionytės nuotr.

Jaučiu pareigą liudyti tai, kas vyko, ką mačiau ir patyriau Klonio gatvėje – ir kaip visuomenės narys, kaip mes, ir kaip asmuo, kaip aš.

Mes

Mes pradėjome budėti po pirmojo, nepavykusio bandymo pagrobti mergaitę. Mes – tai Kauno skyriaus kūrėjų-savanorių sąjungos nariai. Buvome vienintelė organizacija, tiesiogiai, fiziškai dalyvavusi Klonio gatvės dramoje. Šiek tiek žinių apie ją – LKKS (Lietuvos kariuomenės kūrėjų-savanorių sąjunga) yra įkurta 1918-20 metų savanorių ir atkurta 1993m. naujųjų savanorių pastangomis. Gavę LKKS Kauno skyriaus vadovybės pritarimą, pradėjome du mėnesius – iki tragiškosios gegužės septynioliktos dienos trukusį budėjimą. Mūsų tikslas buvo, nesikišant į konfliktą ir laikantis neutralumo, sekti, kad prieš vaiką nebūtų naudojama prievarta, o pažeidus šią nuostatą (beje, išsakytą prezidentės), paliudyti kaip viskas vyko. Turėjome atskirą postą – vagonėlį, pastatytą prie pat namo, kuriame visą parą pasikeisdami budėdavo mūsų žmonės. Užduotis buvo įvykdyta – gegužės 17 d. poste buvo mūsų žmogus, matė visa, kas vyko, pats buvo apstumdytas ir įžeidinėjamas, apipurkštas nuodingomis putomis. Jo liudijimas apie prievartos faktą yra įteiktas visuomeninei komisijai.

Tokia yra išorinė įvykių pusė. Viduje gi vyko įdomios slinktys. Visuomenė daugiau mažiau žino apie šokiruojantį tuometinio kultūros ministro Gelūno draudimą menininkams koncertuoti ar kitaip dalyvauti Klonio gatvės įvykiuose. Tačiau tas pats darėsi ir Krašto apsaugos sistemoje. Tuometinis kariuomenės vadas Arvydas Pocius ta proga išleido specialų potvarkį. Juo buvo bandyta uždrausti dalyvavimą Klonio gatvėje ne tik rikiuotės kariškiams, kas savaime suprantama, bet ir su kariuomene susijusioms organizacijoms. Buvo bandyta paveikti ir LKKS, bet aukšto rango kariškis pamiršo, kad LKKS yra nepolitinė visuomeninė organizacija, kurios įstatuose yra įrašyta „ugdyti tautinę savimonę, Lietuvos Respublikos piliečio savigarbos jausmą ir supratimą, stiprinti ir ginti Lietuvos valstybingumą“.  Taip, piliečių savigarbos jausmą, o taip pat valstybingumą, kurio pagrindas yra teisingumas – justitia est fundamentum regnorum. Dar jos įstatuose rasime – „organizuoja susirinkimus, mitingus, piketus, demonstracijas, procesijas, įvairias eitynes, kitokius taikius, beginklius susirinkimus ir masinius renginius“.

Kaip atsitiko, kad sena, šilto ir šalto mačiusi patriotinė organizacija stojo prieš kitas tos pačios valstybės struktūras – policiją ir teisėtvarką? Reikia pasakyti, kad anų laikų LKKS buvo kietas riešutėlis, nelabai mėgiamas oficialiosios karinės-politinės vadovybės. Susikūrę patys palyginti vėlai – 1927 m., kai suprato, jog neperdaugiausiai rūpi valdžios žmonėms, jie ir vėliau neleido ramiai gyventi politikams – protestavo prieš Klaipėdos atidavimą, pasidavimą Lenkijos ultimatumui. Matyt todėl jiems nebuvo leista surengti Kongresą (leista buvo tik 1939 m.). Nedaugelis žino, kad LKKS reikalavo priešintis ginklu bolševikinei invazijai 1940-siais, kai tuo tarpu politikai anemiškai vapėjo apie „draugingą“ sovietinių tankų pasitikimą. Lygiai taip šių laikų valdantieji nenori matyti tirpstančio kaip ledo lytis Lietuvos valstybingumo, ir ne tiek nuo išorės priešų, kiek nuo savų ar jais apsimetusių…

Klonio gatvės lakmuso popierėlis patikrino ir kiekvieno mūsų sąžinės būklę. Kaip ir visada esminiais, būtinais virsmo momentais, neužsiglausi už organizacijos, partijos ar kito sambūrio, o turi padaryti sprendimą, prisiimti atsakomybę pats. Suvokdamas, kad rizikuoji, kad gali padaryti klaidą, pralaimėti ar net išduoti. Lieki vienas.

Man Klonio gatvė prasidėjo po brutalaus, nevykusio ir nežmoniško bandymo išplėšti vaiką. Iš jo įprastinio vaikystės pasaulio, pagaliau tapusio saugiu – daug maž. Negalėjau apsirikti – du mėnesius, dieną ir naktį, čia pat, pievelėje, matant mažąją Deimantę, žaidžiančią nesudėtingus vaikystės žaidimus, nors šalia, už baltai raudonos juostos, kuria paprastai juosiama nelaimės ar avarijos zona, tūnojo grėsmė. Negalėjau apsirikti – vaikas ten buvo saugus, nes mylimas. Nenoriu nieko blogo sakyti apie jos motiną, negaliu jos vadinti „biologine“, nes žmogus ne gyvulys, bet liežuvis neapsiverčia ir vadinti ją tikrąja. Svarbiausia šioje tragedijoje yra vaikas, ir tik vaikas, vien vaikas, jis yra alfa ir omega, atskaitos taškas, iš kurio turėtų būti vedami visi mūsų veiksmai, pastangos ir pagalbos. Kas nors sekundei pamiršta vaiką, praranda teisę ką nors spręsti ar veikti. Kas nors sekundei pavirsta mechanizmo krumpliaračių, išduoda gyvą žmogų, už kurį mirė pats Dievas, tas daro nuodėmę, vieną sunkiausių, nes prieš vaiką.

Ir todėl niekada negalėčiau sau atleisti, jeigu būčiau pabūgęs, jeigu būčiau šaltai skaičiavęs, jeigu būčiau išdavęs vaiką, esantį mumyse, tą pirminį Adomą, pagal kurį ir buvo sukurtas žmogus.

Kategorijos: Lietuvos kelias, Nuomonių ratas, Pilietinė visuomenė, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , , .

63 komentarai

  1. pensininkas:

    Kas nesusivokia situacijoje ir smerkia Venckienę, siūlau tinklapyje laisvas laikraštis pasiskaityti ir pamatyti foto Vladimiro Troščenkos straipsnį “Nekaltas kraujas”. Sėkmės susiorentuojant.

  2. zigmas:

    Va ir nurodė man Tiesos orakulą – Laisvą laikraštį… Nieko geresnio neparinkote NV reabilituoti?

  3. Genta:

    JEI VAIKAS TAIP SVARBUS PATACKUI, GAL TADA NEREIKĖJO VERSTI NEPILNAMETĖS LOVON, DARYTI ABORTO, GIMDYTI, VIENAI IŠLAIKYTI SAVE IR VAIKĄ………..IŠ KO JI SULAUKĖ PARAMOS??? IŠ VENCKIENĖS, KEDŽIO, PATACKO???

    • Birutė:

      O kur tos atseit nepilnametės tėvai,ko ji gulės pas Kedį į lovą,juk jos neišprievartavo.Kelintas vyras jai buvo Kedys?Kodėl ji ne mokyklos suole buvo tų metų,o vertėsi prostitucija.Aūūūūūūūūū,tėveliai Stankūnai ,atsakykit.

  4. Pagarba Klonio gynėjams:

    Garliavoje tarp mergaitės gynėjų vyravo tie,kurie gynė Seimą sausio mėnesį…Toks mano liudijimas…
    Pagarba Algirdui ir kitiems laisvės ir tiesos gynėjams…

  5. Kažin:

    Suintesyvėję Patacko ir Venckienės rašiniai rodytų, kad yra pradėtas “rodyti” dar vienas Garliavos spektaklio paveikslas. Taigi, sėdima Seime, o galvoje Garliava…
    Jau pora mėnesių, kaip Seime, taigi, buvo laiko pasivadinus kartu tarkim Butkevičių ar Uspaskichą aplankyti mergaitę, nuvežti dovanų, širdį nuraminti dėl jos, pabaigti tą mistiką, kiek galima iš to daryti valstybės valdymo politiką… Laikas baigti gražbyliavimus, bejėgiškumo mistiką…
    Tačiau Patackas to nedaro, todėl jo žodžiai dėl mergaitės man atrodo šventvagiški, žodžiai iš scenoje, o ne iš gyvenimo. Pagaliau, ar ne gėda žliumbti ir žliumbti… Kur kūrimo gebėjimai taip reikalingi Lietuvai. Be jų – buvimas Seime yra tuščias…

    • Vilmantas Rutkauskas:

      Ant mergaitės kloniais jis atjojo į seimą.
      CHA
      ——
      O jei rimčiau, tai akivaizu, kad tam seniui jau ne juokais pasimaišė:

      ” Kas nors sekundei pamiršta vaiką, praranda teisę ką nors spręsti ar veikti. Kas nors sekundei pavirsta mechanizmo krumpliaračių, išduoda gyvą žmogų, už kurį mirė pats Dievas, tas daro nuodėmę, vieną sunkiausių, nes prieš vaiką.
      Ir todėl niekada negalėčiau sau atleisti, jeigu būčiau pabūgęs, jeigu būčiau šaltai skaičiavęs, jeigu būčiau išdavęs vaiką, esantį mumyse (!!!), tą pirminį Adomą, pagal kurį ir buvo sukurtas žmogus.”
      Pievos.

      • Vilmantas Rutkauskas:

        Pievų pievos.

        • mintis:

          Norint būti baltu,nepakanka prie laužo pabūti jei nėra pagarbos moteriai,kuri aukojasi dėl vaiko ir pagarbos vaikui nėra ir balto.Baltų bendruomenėje,kaip ir kitose,buvo ir yra gerbiamos moterys,atliekančios ATSAKINGAI motinystės ir vaikų auginimo,ugdymo pareigas,nes nuo jų didžia dalimi priklauso genties,tautos ateitis ir genomas.Vyrai užtikrina šeimos saugumą,aprūpina maistu.Vien apie laužą pašokinėjimo niekada nepakako ir nepakaks atliekant vyro,Tautos tęsėjų(moterų,vaikų) apsaugos funkcijas.

          • Vilmantas Rutkauskas:

            Toliau kalbant apie apsaugos funkcijų priemones, pasakytina, kad dabar kelnėtos moterys pilnai lygiose teisėse su vyrais. Tik štai, moterys, bendrai paėmus, už vyrus gyvena ilgiau – maždaug 12 metų. Vadinasi, kažkur lygybė visvien tokioje paprastoje neteisybėje pražiūrėta.
            —–
            Grįžtant prie straipsnio. Norisi tikėti(s), kad nusidėjėlio Patacko nusidėjėlė (pirmiausia – įstatymams) Venckienė sės už grotų, o p…ackiai iš neturėjimo ką veikti – vėl turės.

            • mintis:

              Kodėl tiek dėmesio skiri skudurui,koks skirtumas ar tai kelnės ar sijonas ir už to skuduro pradangini esmę-patį žmogų?
              Koks skirtumas ar Tu užsiciklines ties vienom apeigom ,ar kitas užsiciklina ties bažnytinėm apeigom?Ir vienas ir kitas užsikonservavę jose.Yra užasikonservavusių ir butelyje,o savas gyvenimas paliekamas vėjui prašvilpti.Todėl ir nėra artimo ryšio su gamta ir sudėtinga jį užmegzti.Būtent ji padėtų susivokti.Todėl ir nesusiformuoja gamtos dalies-gamtos vaikų,kurie jaučia kitą ir vykstančius reiškinius suvokia plačiai,įžvalgiai,save ugdydami išmintyje.Kiekvienam duodama gyvybė,kad tobulintų pasaulį,kad jo nenaikintų,neapleistų.

  6. Arūnas:

    O juk juodieji šturmuotojai irgi sulaužė pilietinę priesaiką, paklusdami antipilietiškam įsakymui – vartoti smurtą prieš savo piliečius. Negi jie nesulauks teismo už tai?
    Dabar niekas net neužsimena, kad pilietinė pareiga aukščiau už vadų įsakymus.

  7. Vilmis:

    Iki šiol nesuprantu šio Klonio g-vės įvykių sureikšminimo. Jei tai savotiškas tramplinas Venskienės šuoliui į seimą, tai viskas tvarkoje – suveikė. Ko dar po muštynių kumščiais mosikuot. Patvorinių piligrimų maldos šioje situacijoje nelabai vietoje. Jei jos nuoširdžios, lai būna nukreiptos ir į dešimtis, ar net šimtus kitų panašioje situacijoje buvusių, ar esančių Lietuvos vaikų gynybai. Kodėl eskaluojama tik ši situacija? Ko dar norima tuo pasiekti? Nuo kokios tikrovės stengiamasi nukreipti dėmesį?

    • nejau:

      tau atrodo, kad pažeidus 7 Konstitucijos straipsnius, 2 JT Vaiko teisių konvencijos straipsnius (žiūr.visuomeninės komisijos tyrimo išvadas) ir pažeidus tuos straipsnius valdžios atstovams yra per daug susireikšminama? Ar galima po to teigti, kad Lietuva -teisinė valstybė? Senos demokratijos šalyse po tokių įvykių lėktų visos valdžios galvos, o pas mus…

  8. Skaitytoja:

    Patackai, ar zinote kada esate pries vaika? Tada, kada savinates svetima vaika, kai is jo atimate brangiausia zmogu – MAMA, tik todel, kad kazkam ji nepatinka. Ir dar kazka ten sapaliojate apie Dieva….Tuscia jusu beletristika.

  9. zigmas:

    Supranbtu, taikytojo bvaidmuo čia nevykęs, bet aš jus, mielieji, noriu tikrai sutaikytiu. Ne su DG, ne su ekskomunistais, paleckiukais, o su pačiais savimi. Juk ir Patackas, ir Vaišvila, na kad ir tie “klonuotojai” iš Klonio gatvės – puikūs žmonės, kai vienas su kitu pakalbi. Tai ko jums peštis? Būkite lietuviai – vieningi, geranoriški, o tai priešas greitai tarp mūsų pleištą įkals… Et, bet ką aš čia – lietuvis yra lietuvis…

  10. mintis:

    Kodėl liko mažai vyrų Lietuvoje,galinčių atiduoti gyvybę už vaiką?Vaikai- mūsų tęsinys,Tautos,valstybės išlikimo garantas.Tai mes-ateityje,kai mūsų jau nebebus.Kodėl egoizmas valdo ir to pasekoje nueinantys nori pasigriebti viską iš vaikų,o ne atiduoti vaikams,sau patiems-ateityje.Kaip maža išminties Lietuvoje,kodėl nesiekiama jos,kas
    mes be jos?
    Nuoširdus ačiū gerb .Patackui.Yra didelė garbė skirti gyvenimą apsaugoti pasiaukojusią moterį,apsaugoti vaikus.

  11. Birutė:

    Gerbiamas Patackai, kviesk žmones burtis ir kovoti su klanu,kuris naikina Lietuvą.Gana pasyviai piktintis,kaip yra prievartaujami Kedžiai,Venckienė.Tokio akiplėšiško šmeižto šios šeimos atžvilgiu dar nebuvo.Net tremiant įSibirą leido apsirengti ir maisto bei šiltų rūbų pasiimti,bet laisvos Lietuvos pareigūnai už maldą išnešė basą garbingo amžiaus moterį,tinkančią pareigūnams į močiutes.Žiauru ir gėda dėl vykdytojų ir užsakovų.Tėvas norėjo tik apginti savo dukrąir ,kad jos skriaudėjai būtų nubausti.Pagarba a.a.D.Kedžiui.

  12. Biznis:

    Man atrodo kad stengiamasi kaip įmanoma labiau padidinti Stankūnaitės ieškinio Lietuvai sumą. Kuo labiau politikuojantys marginalai išsidirbinės ir kels grėsmę jos ir vaiko normaliam gyvenimui, tuo mes visi daugiau mokėsim.

  13. mintis:

    Kas ta Stankūnaitė?Negirdėjau apie tokią.Ir ko ji gali reikalauti iš Lietuvos?Kas tą sumą jai didins?Kodėl?

  14. suvalkietis:

    Zigmai, skaityk lietryti tai pats “teisingiausias” pagal tavo mentaliteta.

  15. TAUTOS BALSAS:

    labai puikiai atsimenu,kaip po pirmo nesekmingo mergaitės grobimo kariuomenės savanoriai siūlėsi padėti,bet kai buvo išleistas įsakymas ir aprimo…..o kur dabar mergaitė,kur barbarai paslėpė,reikalauti pasimatymo su mergaitę,reikalauti filmuotos medžiagos

  16. A.Karčiauskas- pagarba A.Patackui...:

    Tai garbingas ir doras žmogus, kurio visas gyvenimas liudija tai.. Už Lietuvos laisvę jis kalėjo, už viešus interesus ,garbingus dalykus visada grumdavosi..Niešeliams tiesą sakydavo. Bene vienintelis….. nepasigviešė sklypo kaip signataras, neėmė rentos brangindamas piliečių bendrus pinigus ( nors dauguma , net Vagnorius ,jei neklystu, taip padarė..)..
    Kas bando juodinti šį garbingą žmogų ar šaipytis iš jo pilietinės elgsenos ar liudijimų ar pamastymų- tas tik rodo savo sielos elgetystę ir nuopolio lygį …
    Pagarba ginantiems Tiesą ir viešus interesus…

  17. Aciu,Patackui:

    uz straipsnius.Kas priestarauja-visiskai neturi empatijos vaiko tragedijai.Yra posakis-ne ta mama,kuri pagimde,o kuri uzaugino.Si mergaite traumuota visam gyvenimui…Net dabar negyvena normalaus vaiko gyvenimo.Ta kuo domejosi-muzika,sachmatus,draugus -privalo pamirsti-tai nepasiekiami dalykai jos dabartinei aplinkai.O kas gasdinat ES priteisiamoms baudoms musu Tautos islaikytinei L.S. tai ko nesirupinat,kad skriauda butu atlyginta vargsei Rinau ?Kitos,vadinamos violetiniais puses skundas del geguzes 17 ivykiu irgi priimtas svarstyti Europos teisme,tik reikia laiko,kol viskas spresis.Teisybe VISUOMET islenda kaip adata is maiso.Anksciau ar veliau…

  18. Irena:

    Ger. Algirdai Patackai , ar Jus gavote apdovanojima Us nuopelnus Vilniui ir Tautai !!!!???

    • Vilmantas Rutkauskas:

      NUOPELNAS – tai kažkokia pra-rasta ar atseikėta pelno dalis. Manai, kad gale metų Patackas dalį nuopelnio ne prabaliavoja, o skiria Vilniui ir Tautai ? Negali būt. Nejuokink.

      • mintis:

        Nuo-pelnas.Yra žmonių,kurie turi savyje sukaupę daug dvasinio turto:orumo, savigarbos ,sąžinės,gerumo,švelnumo.Kartais sakoma: “turi su kaupu”.Toks žmogus savo dvasinėm gėrybėm dalinasi su kitais,aukojasi dėl kitų,dalinasi gerumu.
        Buvai vaiku?Mąstyk,mąstyk, kaip vaikui svarbu,kad šalia jo nuolat būtų sąžiningi,rūpestingi, pasiaukojantys artimieji.

        • Vilmantas Rutkauskas:

          Net nežinau, kaip čia padėstyti tai, ko pats tiksliai nežinau, tačiau, na, jaučiu.
          Su Tavimi, mintie, visad įdomu. Su Tavimi net(gi) galima būtų gyventi kartu, tačiau, vis dėlto, atskiruose kambariuose.:
          Suprask, SĄŽINĖ – tai biblijinis biterminas, kuris atgyvenusių patackininkų vis dar kišamas prakeiktiems myriop Baltams. SĄŽINĖ – tai lyg pleištinis tarpininkas tarp pabiblijinio dievo ir keiksmažodinio Gonio (anot tos žydų biblijos – Gojo). Pastebėk, net tai, ko Patackas nesupranta, krikščioniškoje savo jautoje aiškina žydų dievuliuko vardu paslėptų įsakymų rėmuose. Ir vien dėl to, ir todėl jis išvedinėja kokias nori ligi prakeikto atsinaujinusio vatikano tolybes.

          Pabaigsiu lig galo (jei neištrins !) – Patacko dievo motina verkia, ir dar ilgai verks kruvinomis Baltams ašaromis.

          • mintis:

            Ačiū už kraštutinį atvirumą.
            Kartais man atrodo,kad Tu ant sprando nešiojies kokią nelabąją(jį) įsikabinusią Tau į plaukus.Mesk Tu ją- gyvenimas skirtas šviesos paieškoms.Išmesk tą neapykantą iš širdies ir atlaisvink ją gražioms emocijoms.Žmogus visada kalba,tiek daug,apie tai kas jam rūpi,tai gal iš tikro esi užsislaptines katalikas,tik čia visiems makaronus kabini?

            • Vilmantas Rutkauskas:

              Pasvajok prieš miegą.

              • mintis:

                Tada ką manai apie nuoširdumą?Apie sąžinę jau pasakei.Jei Tau iš tikro svarbu baltiškoji esybė, kodėl tiek energijos skiri kažkam, kas Tau neturėtų būti svarbu?

                • Vilmantas Rutkauskas:

                  Vienas klausimas – tai klausimas.
                  Du – tai jau apklausa.
                  Geriau to pačio paklausk to pačio Patacko.

                  • mintis:

                    Gerai, vienas-ką manai apie tikrą nuoširdumą baltiškumui,ar manai, kad reikia ir nuveikti-stiprinti ar užtenka apeigų ir tik šnekėti apie tai?

                  • Vilmantas Rutkauskas:

                    Manau, reikia ir tų, ir tų – ir tų, kurie veikia, ir tų, kurie apeiguoja.
                    Kol kas, tai tik krikščionybėje prakeiktos svajonės. Tačiau, pasikartosiu įtikėtame teiginyje: svajokite atsargiai, nes svajonės pildosi !

                    • mintis:

                      Maniau,kad jau užmigai:)
                      Tai gerai ,kad svajonės pildosi.Šaunu.Nenoriu su Tavimi pyktis,tik noriu suprasti.
                      Vieną kartą labai gražiai,iš širdies parašei apie apeigas Santakoje.Kai reikėjo rimtos pagalbos pasakiau,kad Tu tai tikrai padėtum.Net nesuabejojau. Žmonės Tau skambino….. bet…..Nežinau kodėl? Buvau labai nustebinta.Tada dirbom iš širdies ir labai reikėjo pagalbos.Vertinu nuoširdumą ir sąžiningus santykius tarp žmonių.Į kalnus keliauja tik su tais,kuriais galima visada pasikliauti.Nesuprantu kam tą energiją eikvoji visokiems pykčiams?Žodžiai,išmetus sąžinę, tik vanduo, kurie teka ir nuteka ir nelieka nieko.

                    • Vilmantas Rutkauskas:

                      Taip, čia dėl kažkokio (iš mamos siekiančio atimti vaiką) nukrikščionėjusio bezdsenio – nesipykstam.
                      Jei rimtai, tai tokiais ir kitokiais aiškiai tyčia perlenktais teiginiais (“Kada krikščionys išmirs” ar “Baltai už tam tikrus dalykus gali turėti teisę perkąsti krikščioniams gerkles”) – tik tyčia patikrinu, kas Tu per paukštė, ar mudu kažkiek vienminčiai.
                      Nors pati žinai, kad mudu negalėtumėm net barborytės (radvilaitės) nuskriausti.

                    • mintis:

                      Man tokie Tavo pasisakymai nepriimtini,kam skaudinti įžeisti,kai galima to nepadaryti,bandžiau suprasti kodėl taip elgies,kai atrodo neturėtum.Sakoma viltis durnių motina,gerai pabūsiu kvailele,bet manau kad suprasi, kad į Alką.lt ateina žmonės atsigauti,todėl šios erdvės-tautinės teršti nevalia. Patacką gerbiu kaip nuoseklų ir visada garbingą žmogų.Vaiko nuomonė visada svarbi.Ir suaugę turi su ja skaitytis.Ar sunku vaiko paklausti ir jis pasakys. mano tėvai-visada paklausdavo mūsų vaikų nuomonės,suteikdavo teisę nuspręsti, kad jaustume esantys šeimos- komandos pilnaverčiais,lygiaverčiais nariais.Kodėl bėgama nuo pagarbos, bijoma jos,ar dėl to,kad ji įpareigoja?

                    • Vilmantas Rutkauskas:

                      Jei Patackas siekia Tavo pagarbos, tai jis garbėtroška ?

              • mintis:

                nesiekia,aš savanoriškai JĮ gerbiu.

                Tau- “..ir viskas bus gerai,vasara ateis…”
                gyvenimas toks:vienas įskaudins ,kitas nudžiugins,tokie jau esam- žmonės.Bet ir tuo gyvenimas įdomus,gal tai ir užgrūdina.

                • Vilmantas Rutkauskas:

                  Visai rimtai Tavęs paklausčiau gan painiame klausime: o kuo, ir ar labai Tau skiriasi gerbimas nuo garbinimo?
                  (Aš tame, kažkodėl, nematau didelio skirtumo).

                  • mintis:

                    garbinimas suprantu kaip daugiau aklą procesą,tai gali būti trradicijos produktas ar net priklausomybė,kur protas ir mąstymas gali būti išjungtas,bet veikiama per jausmus besąlygiškai paklūstant garbinamąjam.
                    Gerbime dalyvauja mąstymas ir vertybinis supratimas.Pagal savo vertybinį supratimą žmogų gerbi ar ne,priklausomai nuo to ar jis vertas Tavo pagarbos ,ar atitinka tavo vertybinę sampratą.
                    .

  19. A. Karčiauskas - A. Patacką JAV lietuviai įvertino ,, Laisvės premijos " apdovanojimu:

    Googlyje gali kievienas rasti info apie tai, kad praeitų metų rugpjūčio mėn. signataras A.Patackas už savo pilietinius- patriotinius darbus buvo pagerbtas JAV lietuvių Laisvės premija. N. Sadūnaite, a. a. pulk. . V. Pociūnas ir dar keletas iškilių asmenybių irgi buvo anksčiau pagerbti šiuo, pirmiausia dvasinį – moralinį pripažinimą reiškiančiu apdovanojimu. Manau, kad kuklus šio garbingo vardo priedas- vieno tūkstančio dolerių čekis turėtų nesukelti pavydo net keliems portalo komentaruose siautėjantiems dvasiniams vargetoms….:)

    • Vilmantas Rutkauskas:

      Nesuklysiu teigdamas, kad JAV “lietuviai” – dar vienas krikščionių bastionas.

      • Vilmantas Rutkauskas:

        Visa laimė, kad pasenęs – tad ilgai neišsilaikys.

        • Amelija:

          Ką tau tie krikščionys padarė arba dabar daro? Gyvuok su savo praskydusiomis mintimis, šokinėk apie lauželį ir būk patenkintas. Bet kai asmenį valdo patologinė neapykanta kitaip mąstantiems, jis nieko gero sukurti negali, verda savo sultyse kol išgaruoja protelio likučiai. Tikiuosi, nesi koks neopagonių apaštalas ar vaidila, nes tai jau rodytų jūsų sektos galutinę psichodeliką.

          • lamatas:

            panasu i veidrodi ziuredama raset.Tiek neapykantos ir nesivaldymo kitaiminciams.Tikrai negrzu.Jei kiti komentatoriai vienaip ar kitaip bando disputuoti , tai Tamsta tuoj puolat i asmeninius uzgauliojimus.Nenorint persasi diagnoze.

            • Amelija:

              Neturiu aš tos diagnozės. Jūsų tarpe yra daug protingų, Lietuvą mylinčių žmonių, dauguma Alko minčlų – visų mūsų lūkesčiai, bet piktas, primityvus, arogantiškas pono požiūris išbalansuoja visas diskusijas. Prisipažinsiu – esu viena Tautininkų partijos steigėjų, vėliau pasitraukusi iš jos, kai valdžią užgrobė tokie kaip Smetona ir kt. Likau “užšalusi” a. a. Mečislovo Treinio, signatarų Leono Milčiaus, Alvydo Baleženčio, Eimunto Grakausko, Klemo Intos supratime apie valstybę, tautą, pasipriešinimą. Ir šiandien iš pupų išlindę patriotai man kelia ne juoką, net ne pyktį (esu katalikė), bet apmaudą. Ar jūs, tipo politikai, skaitėtė Cesevičiaus, Valiukėno raštus? Ar jums paleckiai geriau negu katalikas Maceina? Tautininkas yra laisvas ir galingas žmogus. Jis trim galvom virš karjeristo Songailos, virš kažkokių ULL darinių. Esu tautininkų sąjungos nario dukra, už tai mano Tėvelis pamatė kalėjimą. Bet jis buvo nuoširdus katalikas, taip išauklėjo ir savo vaikus. Lietuva bus laisva – laisva nuo garbinančių paleckius, besimeldžiančių dievukams ir deivukėms. nuo nutukusių tipo vaidilų, žynių ir kitų apsišaukėlių. Ypatingai noriu įspėti Vilmantą Rutkauską. Žmogau, žinau tave nuo vaikystės, tavo bajerius mokykloje, gydymą ir kt. Susivaldyk. Tu esi tik nenusisekusio gyvenimo pavyzdys, bet tai Tamstai neleidžia lieti tulžį ten, kur jos niekas nesitiki. Esi vargšelis (nenorėk, kad papasakočiau, kodėl), priimk tai kaip likimo ar Dievo dovaną ir nesišakok. Ir nesiek, kad šitame portale būtų viskas išdėta nuo metų A iki metų Q. Aš tą galiu, bet nemanau, kad tai labai svarbu. Svarbiausia – kad būtum autentiškas, nevaidinantis to, kuo nesi, ir nedemonstruotum savo paaugliško piktumo, kuris sulaukus Tavo metų, deja, yra diagnozė…

              • Kemblys:

                Amelija:
                “diagnozės, primityvus, arogantiškas, išbalansuoja, diskusijas, signatarų, patriotai, katalikė, tipo (??), politikai, karjeristo, portale, autentiškas, nedemonstruotum…”

                Šie žodžiai nedera su tuo, ką rašai…………..

              • Vilmantas Rutkauskas:

                Ačiū už diagnozę tackui, žydų dievo dovana.
                CHA

              • Lamatas:

                ….” nuo nutukusių tipo vaidilų, žynių ir kitų apsišaukėlių.”….tikiuosi čia turėjote omeny ir ivairius kunigus(taip būtų teisingiau)……bet ir vėl vietoj diskusijos ….”Tu esi tik nenusisekusio gyvenimo pavyzdys”…..asmeniniai užgauliojimai…tikrai negražu,nežiūrint amžiaus ,tikrų ar tariamų praeities nuopelnų.Tuo labiau ,kad….” Esu tautininkų sąjungos nario dukra, už tai mano Tėvelis pamatė kalėjimą.”…nesuprantu ką padarėt ,kad už tokia dukrą tėvui teko kalėjimą pamatyti (įtariu -kalėti)

                • Vilmantas Rutkauskas:

                  Ištisai žydo dievo krikščioniška dogmatika – žykaulyti sėkmę – tai šūdrų (indiškame termine) mentaliteto sąmonei. Kaulijama visko, pradedant dviratuku, ir baigiant… kalėjimu.
                  CHA

  20. Prusas:

    „Naujoji tikyba sutrins jūsų laisvę kaip grūdus tarp girnų ir išpustys kaip kelio dulkes. Jūsų šlovė bus pamiršta, o jūsų vardas taps nekenčiamųjų ir pažemintųjų vardu. Jūsų ainiai nusigręš nuo savo kraujo, ir jūsų kapai bus išniekinti. Jūsų žemės vaisius, jūsų kraują ir prakaitą pasiims svetimšaliai, o jūs juos dievinsite. Jūsų žmonos ir dukros patarnaus tiems, kurie jus valdys. Prieš savo vergus klusniai nulenksite galvas ir nudelbsite akis. Miestuose nutils sueigų varpai, o kaimuose – laisvos dainos. Ir pritvinks vandenys jūsų ašarų, oras – jūsų atodūsių, o žemė – jūsų kraujo. Ir išnyksite nuo žemės paviršiaus, jei neatsipeikėsite ir netarsite sau: mūsų žemė – tai mūsų namai, mūsų protėvių kapai ir mūsų būsimųjų kartų lopšys!“ – ”baltarusis” Vaclovas Lastauskas praeito amziaus pradzia is knygos ”Laikai buvo neramus”

    satanistu tarno stalino susaudytas 23!!!!!!!! diena

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: