Ketvirtadienio Perkūnkalbė (6)

Miglė Nargėlaitė, www. alkas.lt

Iš karto noriu komentuotojus, sunkiai sugebančius interpretuoti tekstą, perspėti, kad šitie teiginiai neturi potekstės, nukreiptos prieš moteris ar feminizmą, tačiau tai, ką pasakysiu, turi filosofinį polėkį, verčiantį susimąstyti apie kitus dalykus. Kartais verta mąstyti atsietai nuo šiandienių dogmų, ir persiorientuoti į senąjį tikėjimą.

Kartais vyrai, norėdami pajuokauti, sako: štai, sėdi du žmonės ir moteris. Čia turėta omenyje, kad moterys nėra žmonės. Tiesą sakant, taip ir yra. Tiesiog reikėtų sakyti, kad sėdi du žmonės ir dvi žmonos. Ir šito nereikėtų suprasti kaip santuokos įvardijimo. Tereikia atkreipti dėmesį į žodį žmogus – žmonės – žmona. Kitaip tariant, žodis žmona visai nereiškė vyro sutuoktinės. tai tebuvo žodžio žmonės moteriškos giminės daiktavardis – žmona. Žmona šiuo atveju turi moters reikšmę, o žmogus – vyro. Panašiai kaip katė ir katinas arba antis ir antinas.

Visu tuo tenoriu pasakyti, kad žmonijos negali sudaryti niekas kitas, o tik žmogus ir žmona. Jokio kitokio žmonijos vieneto būti negali.

Kategorijos: Naujienos, Religija, Visi įrašai | Žymos: .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: